Strategia marketingowa

W 2023 r. wdrożyliśmy spójną kampanię reklamową pod hasłem WSZYSTKO dla obu kanałów sprzedaży, zgodnie z przyjętą strategią. We wszystkich komunikatach do klientów docierał ten sam przekaz reklamowy. Dla kanału tradycyjnego (hurtownie i placówki PSB Profi) użyliśmy haseł: profesjonalnie, szybko, blisko WSZYSTKO, a dla nowoczesnego (sklepy PSB Mrówka): prosto, szybko, blisko WSZYSTKO. Zastosowane hasła oddają wartości i korzyści, jakie oferuje każdy z tych kanałów.

Realizowaliśmy podejście omnichanel, które zapewniło klientom spójne doświadczenie zakupowe, niezależnie od wybranego kanału sprzedaży. Co umożliwiło klientom elastyczność w wyborze sposobu zakupu oraz zapewniło pozytywne wrażenia związane z marką, co z kolei przyczyniało się do lojalności klientów i powtórnych zakupów.

„W 2023 r. wdrożyliśmy spójną kampanię reklamową pod hasłem WSZYSTKO dla obu kanałów sprzedaży, zgodnie z przyjętą strategią.”

Spółka kontynuowała wspólnie z Partnerami i Dostawcami działania marketingowe o zasięgu ogólnokrajowym oraz lokalnym. Dzięki działaniom promocyjnym w 2023 marka PSB osiągnęła poziom rozpoznawalności wynoszący 81%, odnotowując wzrost w stosunku do ubiegłego roku, gdzie wynik ten wynosił 79%. Poszczególne brandy uzyskały wskaźniki znajomości: PSB Mrówka – 76%, Grupa PSB – 60%, PSB Profi – 43%.

Kampanie reklamowe i promocyjne

Strategia reklamowa PSB skupiała się na umocnieniu marek PSB i jej Partnerów w świadomości klientów poprzez zróżnicowane działania reklamowe. Kluczowym celem było dotarcie z komunikatami zawierającymi informacje o ofercie handlowej do potencjalnych oraz dotychczasowych klientów, co miało przyczynić się do zwiększenia zaangażowania i lojalności klientów.

Podejście omnichannel wyznaczało główny kierunek strategii Grupy PSB – integrację kanałów dotarcia online i offline, które zapewniły spójną komunikacje z klientami oraz ułatwiły im dostęp do oferty handlowej. Dzięki temu klient miał możliwość łatwego znalezienia informacji o produktach i usługach PSB zarówno w internecie, jak i w tradycyjnych punktach sprzedaży.

Kampanie reklamowe zostały zoptymalizowane pod kątem głównych grup docelowych, tj. inwestorów indywidualnych, firm budowlanych oraz inwestorów instytucjonalnych. Działania reklamowe były dostosowane do potrzeb i charakterystyki każdej z tych grup, co pozwoliło na skuteczne dotarcie do konkretnych segmentów rynku.

Wdrożenie takiej strategii reklamowej dało możliwość PSB na skuteczne budowanie świadomości marek wśród klientów oraz przekazywanie istotnych informacji o ofercie handlowej. Integracja kanałów online i offline oraz skierowanie działań reklamowych do konkretnych grup docelowych stanowiło kluczowy element skutecznej strategii marketingowej PSB.

Najważniejsze kanały dotarcia reklamowego
dla marek Grupy PSB

TELEWIZJA

Kampanie reklamowe prowadzone w telewizji w 2023 r. obejmowały zarówno reklamy produktowe, sponsoringowe, jak i wsparcie gazetek promocyjnych dedykowanych dla sklepów PSB Mrówka. Kampanie miały na celu zwiększenie świadomości marki PSB, zachęcenie klientów do odwiedzenia placówek sieci oraz promowanie produktów Dostawców dostępnych w naszej sieci.

Podsumowanie działań

Reklamy produktowe (15-sekundowe) i sponsoringowe (8-sekundowe):

  • lokalizacja emisji: TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne,
  • liczba kampanii: 15,
  • długość emisji: 27 tygodni w roku,
  • liczba spotów: 4412.

Kampanie produktowe wspierające gazetkę promocyjną PSB Mrówka (15-sekundowe) towarzyszyły poszczególnym wydaniom gazetek promocyjnych w sieci:

  • lokalizacja emisji: TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne,
  • liczba kampanii: 28,
  • długość emisji: 28 tygodni w roku,
  • liczba spotów: 1120.

Spoty reklamowe 2023
Advertising spots 2023

Dodatkowo, dla produktów pojawiających się w reklamie telewizyjnej, przygotowane zostały spersonalizowane strony dla każdej z placówek PSB Mrówka uczestniczącej w akcji, z informacjami o przewagach reklamowanych produktów i ich aktualną dostępnością w sklepach.

Dedykowana strona dla produktów z gazetki promocyjnej
Website dedicated to products from the promotional leaflet

„Pinowanie” – oznaczanie produktów w gazetce promocyjnej online
„Pinning” – marking products in an online promotional leaflet

Dla każdego z produktów umieszczonych w reklamie realizowana była również akcja „pinowania produktów”. Po kliknięciu w znacznik na produkcie, użytkownik przenoszony jest do dostępności produktu w konkretnej placówce PSB.

RADIO

Kampanie spotowe i sponsoring radiowy

Kampanie radiowe w 2023 r. były emitowane w formie:

  • 15-sekundowych spotów produktowych w stacjach:
    RMF, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio ZET i stacjach lokalnych, Antyradio, Meloradio, Chilli Zet,
  • 8-sekundowych wskazań sponsorskich emitowanych w:
    RMF, RMF Maxxx, RMF Classic, RMF ON, Radio ZET, Antyradio, Meloradio.

Zrealizowaliśmy łącznie 88 kampanii i wyemitowaliśmy ponad 14000 spotów.

Spoty radiowe 2023
Radio spots 2023

Kampanie w „Radiu Mrówka”

W 330 sklepach Mrówka funkcjonuje „Radio Mrówka” – jest to całodzienny serwis emitujący utwory muzyczne, przeplatane różnorodnymi reklamami i komunikatami dot. np. promocji, lokalnej prognozy pogody, rocznicami, życzeniami imieninowymi, itp.

GAZETKI PROMOCYJNE

Ogólnokrajowa akcja promocyjna

Ogólnokrajowa akcja promocyjna realizowana była dziesięć razy w roku. Gazetki promocyjne zawierające specjalną ofertę cenową na wybrane produkty, kolportowane były w nakładzie 25 mln egzemplarzy w ciągu roku. Gazetki były wydawane w mutacjach 4, 8 i 12 stron.

Gazetki promocyjne
Promotional leaflets

Oprócz tradycyjnej dystrybucji drukowanych gazetek, jest wersja online na stronie internetowej www.mrowka.com.pl, która pozwala dotrzeć do kolejnych 3,5 mln osób rocznie.

Każda akcja gazetkowa była wspierana kampanią telewizyjną oraz kampanią internetową na Facebooku i w Google, realizowaną w okolicach każdego sklepu uczestniczącego w promocji. Co przyczynia się do zwiększenia lokalnej widoczności i zainteresowania ofertą.

WYDAWNICTWA WŁASNE

Dwumiesięcznik „Głos PSB”

Dwumiesięcznik „Głos PSB”, nr 2 (134)/2023
Głos PSB (Voice of PSB) bi-monthly magazine 2 (134)/2023

Wydawane przez Grupę PSB autorskie pismo branżowe pełni istotną rolę w dostarczaniu treści dla małych i średnich firm budowlanych, inwestorów indywidualnych oraz uczniów szkół budowlanych w Polsce. W 2023 r. prezentowaliśmy najnowsze oferty i porady Dostawców Grupy, które docierały do odbiorców w wersji drukowanej w nakładzie 24 tys. egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej na stronie www.grupapsb.com.pl/glos-psb. Jego treści zostały także udostępnione znacznie szerszemu gronu odbiorców poprzez zamieszczenie ich na witrynie www.grupapsb.com.pl oraz dedykowaną promocję online.

Czasopismo wydawane przez ponad dwie dekady stało się niezastąpionym źródłem informacji, dostarczając aktualnych danych, analiz rynkowych, nowych technologii oraz trendów w branży.

„Puls PSB”

W 2023 r. skoncentrowaliśmy się na opracowaniu nowej publikacji pod tytułem „Puls PSB”, która zastąpiła wydawany „Barometr Budownictwa”. „Puls PSB” to interaktywna forma dashboardu dostępna z poziomu serwisu Extranet Grupy PSB: www.extranet.grupapsb.com.pl. Zawierająca analizy Centrali PSB i rynku budowlanego w Polsce (w tym dotyczące liczby pozwoleń, oddanych i rozpoczętych mieszkań w ujęciu ogólnopolskim, w podziale na województwa i powiaty), wskaźniki makroekonomiczne dla Polski oraz wskaźniki koniunktury w budownictwie. Publikacja dostępna jest dla odbiorców od stycznia 2024 r.

„Puls PSB” – 2024
PSB Pulse – 2024

„Informator Statystyczny”

Dodatkowym wydawnictwem związanym z analizami jest „Informator Statystyczny” prezentujący trendy sprzedażowe i cenowe wg wybranych grup asortymentowych, dostępny dla Dostawców Grupy.

„Informator Statystyczny” – XII 2023
„Statistical newsletter” – XII 2023

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

Billboardy

Wprowadziliśmy nową zestandaryzowaną formę reklam billboardowych, wykorzystujących hasło reklamowe WSZYSTKO. Indywidualne billboardy promocyjne w sieci sklepów PSB Mrówka są skuteczną strategią marketingową, pozwalającą na efektywne informowanie klientów o różnorodnych akcjach promocyjnych, ofertach specjalnych oraz wydarzeniach organizowanych w sieci sklepów.

Partnerzy PSB dysponują siecią ponad 1500 tablic reklamowych na terenie całego kraju. Ta forma reklamy zapewnia Partnerom szeroki zasięg komunikacji i dotarcie do potencjalnych klientów w różnych regionach.

Billboardy promocyjne PSB
PSB promotional billboards

INTERNET

Szeroki zakres działań online

Działania internetowe Grupy PSB wyrażają się szerokim zakresem działań online, obejmujących aktywną rozbudowę i prowadzenie różnych platform internetowych oraz akcji reklamowych. Te działania mają na celu zwiększenie widoczności, zaangażowania użytkowników i promocję marki.

Dotyczą one m.in. prowadzenia własnych serwisów internetowych, kanałów na YouTube, profili na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz akcjach reklamowych realizowanych za pomocą dostępnych narzędzi m.in. Google ADS, Facebook ADS, Google Display Network, bumper Ads oraz portali lokalnych.

Portale własne Grupy PSB

Grupa PSB prowadzi prężnie rozwijające się portale informacyjno-sprzedażowe www.grupapsb.com.pl oraz www.mrowka.com.pl, które cieszą się ogromną popularnością. W 2023 roku odwiedziło strony przeszło 12 mln unikalnych użytkowników. Jest to dowód na to, że jesteśmy chętnie wybieranym źródłem informacji przez Internautów, a także przez Dostawców Grupy, którzy chętnie reklamują się na naszych portalach.

Od lat przykładamy wielką uwagę do pozycjonowania i optymalizacji SEO, dzięki którym kilkadziesiąt tysięcy fraz kluczowych powiązanych z naszymi portalami, plasuje się na czołowych miejscach w wyszukiwarce Google.

Marketplace Mrówka

W ramach witryny www.mrowka.com.pl działa platforma e-commerce za pomocą której Partnerzy PSB mogą sprzedawać produkty ze swojej oferty klientowi internetowemu. W 2023 r. kontynuowaliśmy rozwój sprzedaży i rezerwacji online. Zostały zrealizowane założenia podwojenia wdrożonych punktów sprzedażowych. Początek roku dawał możliwość procesu zakupowego w 75 punktach. Obecnie jest ich 175 co powoduje, że docieramy do szerszego spektrum klientów internetowych, dając im dużo większy komfort zakupowy.

Realizacja zamówienia może odbywać się poprzez odbiór osobisty, wysyłkę kurierską lub transport sklepowy. Poprzez witrynę klient otrzymał możliwość wysyłki towaru, ale też transportu lokalnego, co relatywnie zwiększyło sprzedaż towarów z sektora gabarytowego.

W roku 2024 rozwój platformy Marketplace zakłada kilka kluczowych kroków:

  • zwiększenie liczby punktów zakupowych. Planowane jest zwiększenie liczby punktów zakupowych do 250, co zwiększy dostępność produktów dla klientów i pozwoli na jeszcze większy wybór,
  • poszerzenie funkcjonalności zaplecza obsługi zamówień internetowych. Platforma będzie rozwijana o nowe funkcje, które usprawnią zarządzanie zamówieniami internetowymi. Może to obejmować lepsze narzędzia do monitorowania statusu zamówień, optymalizację procesów logistycznych,
  • modyfikację na witrynie sprzedażowej. Planowane modyfikacje mają ułatwić proces zakupowy dla klientów.

Marketplace Mrówka

Facebook

Spółka prowadzi skuteczną działalność na platformie Facebooku poprzez dwa fanpage’e: „PSB Mrówka” oraz „Grupa PSB”, które służą do prowadzenia działań wizerunkowych dla dwóch różnych brandów oraz kampanii produktowych we współpracy z Dostawcami. Podsumowanie osiągnięć w 2023 roku:
  • Fanpage „PSB Mrówka” – średnio każdego miesiąca udawało się dotrzeć do ok. 1,5 mln użytkowników,
  • Fanpage „Grupa PSB” – średnio każdego miesiąca osiągał zasięg ok. 430 tys. użytkowników.

Fanpage „Grupa PSB”
Grupa PSB fanpage

Fanpage „PSB Mrówka”
PSB Mrówka fanpage

Partnerzy PSB również prowadzą swoje fanpage’e na Facebooku. Za pomocą działań organicznych i płatnych prezentowali produkty oferowane w swoich punktach. Na koniec 2023 roku fanpage posiadał następującą liczbę sklepów:

  • sklepy PSB Mrówka: 347 (96% placówek),
  • składy PSB: 218 (77%),
  • placówki PSB Profi: 71 (91%).

Ta aktywność online przynosi wiele korzyści, pomagając w budowaniu świadomości marki, zwiększaniu zaangażowania klientów i generowaniu sprzedaży. Wsparcie ze strony Spółki w zakresie działań online dla Partnerów jest kluczowe dla utrzymania i rozwijania tej działalności na platformie społecznościowej.

Instagram

W 2023 roku Spółka kontynuowała działania na Instagramie dla marki PSB Mrówka. Jej aktywności obejmowały publikację treści związanych z ofertą produktową dostępną w sklepach Partnerów PSB oraz kampanie z Dostawcami. Średni zasięg osiągany miesięcznie wynosił 260 tysięcy użytkowników.

Warto zauważyć, że oprócz działań podejmowanych przez Centralę, Partnerzy PSB również prowadzili własne profile na Instagramie (72 profile), gdzie promowali ofertę produktową, prezentując ją głównie w formie aranżacji produktowych. Ta decentralizacja działań na platformie społecznościowej pozwoliła na bardziej zróżnicowaną i lokalnie dostosowaną promocję marki PSB Mrówka.

Profil PSB Mrówka na Instagramie
PSB Mrówka profile on Instagram

TikTok

Profil PSB Mrówka na TikToku
PSB Mrówka profile on TikTok

Grupa PSB rozpoczęła w 2023 roku korzystanie z medium TikToka, publikując treści o charakterze poradnikowo-informacyjnym oraz reklamowym. Do końca roku opublikowano 41 filmów, z każdym osiągając zasięg 82 000.

Platforma jest w stanie przyciągnąć uwagę dużej liczby użytkowników, dlatego będziemy dostosowywali strategię zawartości i reklam w celu poszerzenia widowni i zwiększenia zaangażowania.

Linkedin

Centrala PSB prowadzi kanał na Linkedinie głównie w celu budowania wizerunku Grupy PSB jako lidera handlu materiałami budowlanymi. Na koniec 2023 profil miał 2900 obserwujących, w trakcie roku opublikowano 88 postów, a każdy z nich dotarł średnio do 1300 osób.

Profil Grupy PSB na Linkedinie
Grupa PSB profile on Linkedin

Kanał YouTube

Spółka rozwija na dwóch kanałach na YouTube bazę filmów poradnikowych, z których część stanowią produkcje własne, a część to filmy poradnikowe i instruktażowe Dostawców. Dzięki różnorodności treści przyciąga różne grupy odbiorców.

PSB Mrówka
• 17 500 subskrypcji,
• 743 tys. wyświetleń,
• 570 filmów.

Grupa PSB
• 30 200 subskrypcji,
• 558 tys. wyświetleń,
• 412 filmów.

Kanały edukacyjno-informacyjne prowadzone przez Grupę PSB na YouTube
Educative-informative channels of Grupa PSB on YouTube

Profile firm w Google

W 2023 r. Spółka administrowała ponad 660 profilami firm w Google, które były „wizytówkami” placówek sieci PSB.

Dzięki aktywnemu zarządzaniu tymi profilami, udało się utrzymać spójny wizerunku sieci w tym medium oraz prowadzić skuteczne działania marketingowe oparte na ich geolokalizacji.

Wizytówka sklepu PSB Mrówka w Google
PSB Mrówka shop’s business card on Google

CBT - Centralna Baza Produktowa

Niezwykle ważnym narzędziem marketingowym, dzięki któremu promujemy oferty naszych Dostawców, jest baza produktowa na stronach www: www.grupapsb.com.pl i www.mrowka.com.pl.

Przejrzysta i dobrze skatalogowana oraz stale aktualizowana baza produktowa ułatwia klientom znalezienie interesujących produktów. Klienci mają dostęp do najbardziej aktualnych informacji i ofert, co z kolei wpływa na zwiększenie ich zaangażowania i lojalność wobec marki PSB.

Centralna Baza Produktowa Grupy PSB
Central Product Database of the Grupa PSB

Wsparcie internetowe w dotarciu
do oferty produktowej

W 2023 roku, zrealizowaliśmy ok. 1800 różnego rodzaju kampanii internetowych wspierających Internautów szukających porad i interesujących ich produktów. Były to m.in.:
  • kampanie displayowe (banerowe), elastyczne, tekstowe w sieci Google Ads,
  • posty promowane na Facebooku targetowane behawioralnie,
  • kampanie remarketingowe i look-a-like w sieci Google Ads i Facebook Ads,
  • kampanie w onet.pl oraz w wp.pl,
  • tematy miesiąca i inne treści poradnikowe,
  • kampanie wideo w sieci Youtube oraz Facebook,
  • krótkie kampanie wideo Bumper Ads,
  • reklamy na portalach lokalnych.

Kampanie w Google

Kampanie na Facebooku

Kampanie w portalach lokalnych

Artykuły poradnikowe

Reklama w portalach horyzontalnych

Grupa PSB przeprowadziła w 2023 roku 29 kampanii zasięgowych na portalach horyzontalnych onet.pl i wp.pl, które łącznie były wyświetlane przeszło 37 mln razy.

Kampanie w YouTube

LandingPage dla Dostawców

Media o PSB

W 2023 r. pojawiło się prawie 20 tys. publikacji związanych z markami PSB, średnio 55 informacji dziennie. Grupa PSB była przedmiotem zainteresowania mediów na różnych płaszczyznach.

Tematyka tych publikacji obejmowała szeroki zakres zagadnień branżowych, takich jak: zmiany cen materiałów budowlanych, wyniki sprzedaży oraz ogólna sytuacja na rynku budowlanym. Ponadto, Grupa PSB wydaje się być jedną z kluczowych firm wpływających na kształtowanie opinii w branży.

Monitoring mediów dostarcza Grupie PSB szczegółowych danych na temat aktywności w prasie, Internecie oraz w mediach społecznościowych, co pozwala na śledzenie i analizę wpływu ich działań na różne obszary opinii publicznej.

RYC. 8 LICZBA PUBLIKACJI W PRASIE, INTERNECIE O GRUPIE PSB W LATACH 2017-2023

FIG. 8 NUMBER OF PRESS AND INTERNET PUBLICATIONS ABOUT GRUPA PSB IN THE YEAR 2017–2023

Prasa

PRESS

Internet
Social Media

Targi i konferencje Grupy PSB

Targi Grupy PSB są miejscem, gdzie Dostawcy mają możliwość zaprezentowania swojej oferty, prowadzić spotkania branżowe oraz finalizować umowy z Partnerami zrzeszonymi w Grupie PSB.

Organizacja takich wydarzeń trzy razy w ciągu roku pozwala na regularne spotkania i budowanie relacji biznesowych między uczestnikami. Takie inicjatywy wspierają rozwój handlu i współpracy w branży.

Konferencje branżowe Grupy są jednym z kluczowych elementów strategii, które umożliwiają uczestnikom wymianę wiedzy i doświadczeń, poznawanie nowych trendów i innowacji oraz stanowią źródło inspiracji, motywacji do podejmowania nowych wyzwań i działań.

Wiosenne Targi PSB

Corocznym wydarzeniem się wiosenne Targi PSB. W 2023 roku, 21 ich edycja, po dwuletniej przerwie odbyła się w formie stacjonarnej na terenie Targów Kielce.

Podczas dwudniowej imprezy, 1 i 2 marca 2023 r., zawarto około 14 tys. kontraktów o łącznej wartości 392 mln zł. Targi te przyciągnęły również znaczącą liczbę uczestników, w tym ponad 350 Partnerów PSB oraz 280 wystawców – kontraktowych Dostawców PSB. Imponująca liczba kontraktów świadczy o intensywnym handlu i aktywności biznesowej podczas tego wydarzenia.

21 Targi Grupy PSB, Kielce
The 21st PSB Fair – Kielce

Przy okazji Targów, Grupa uroczyście obchodziła Jubileusz 25-lecia funkcjonowania na krajowym rynku. Z tej okazji firma wręczyła okolicznościowe statuetki dla największych Partnerów sieci i Dostawców w uznaniu za rozwój Grupy PSB. Odbyła się również premiera filmu przygotowanego z okazji jubileuszu.

W przeddzień Targów odbyła się Konferencja dla Partnerów i Dostawców Grupy PSB, podczas której przedstawiliśmy inspirujące panele dyskusyjne z udziałem ekspertów.

Jesienne Targi Grupy PSB

Kolejnym corocznym wydarzeniem są Jesienne Targi, które cyklicznie odbywają się we wrześniu.

W 2023 r. miała miejsce ich 9 edycja, która została przeprowadzona w formule online. Wzięło w nich udział 76 Wystawców (największych Dostawców PSB) oraz ponad 300 Partnerów Grupy.

Podczas targów zawarto ponad 5000 kontraktów biznesowych o łącznej wartości 187 mln zł.

9 Jesienne Targi Grupy PSB – online
The 9th Autumn Fair of Grupa PSB

Targi Ogród i Dekoracje Grupy PSB

6 Targi Ogród i Dekoracje Grupy PSB, Kielce
The 6th Garden and Decorations Fair of Grupa PSB, Kielce

Na ternie Targów Kielce obyła się 6 edycja Targów Ogród i Dekoracje Grupy PSB, 22 listopada 2023 r. Uczestniczyło w nich blisko 1300 osób. Ponad 230 Partnerów PSB zawarło u 106 Dostawców 5400 kontraktów biznesowych, na łączną kwotę blisko 105 mln zł.

Podczas Targów, po raz pierwszy, dostępny był Katalog Produktów do Promocji PSB, w którym zostały wyróżnione artykuły wytypowane do projektu 3000 SKU 2.0 oraz wskazane do wiosennych promocji w 2024 r.

W przeddzień targowy odbyła się konferencja „Fundacje rodzinne”, która zgromadziła licznie zainteresowane osoby zdobyciem wartościowej wiedzy na temat najnowszych form sukcesji.

Program lojalnościowy PAYBACK

Od 10 lat sieć marketów Mrówka uczestniczy w multipartnerskim programie lojalnościowym PAYBACK. W roku 2023 placówki wydały ponad 413 tysięcy nowych kart programu z logiem PSB Mrówka. Łącznie uczestnicy programu zrealizowali około 5 mln transakcji na sumę prawie 600 milionów złotych.

W roku 2023 dużym zainteresowaniem cieszyła się nowo wprowadzona funkcjonalność – „Taniej z Kartą PAYBACK”, która zwiększyła atrakcyjność programu lojalnościowego dla klientów, poprzez oferowanie dodatkowych korzyści i rabatów na wybrane produkty.

Program PAYBACK w sklepach PSB Mrówka
Payback program in PSB Mrówka outlets

Sklep marketingowy PSB

W sklepie marketingowym Centrali PSB Partnerzy nabywają m.in. odzież firmową, papier komputerowy, torby na zakupy, drobne upominki reklamowe oraz elementy oznakowania placówek naszej sieci.

W roku 2023 ok. 640 punktów handlowych naszych Partnerów zrealizowało w nim zakupy na kwotę 4,5 mln zł. Największą popularnością cieszyły się produkty:

  • odzież dla pracowników,
  • opakowania (torby papierowe i foliowe),
  • artykuły biurowe,
  • zestawy prezentowe.

Sklep marketingowy funkcjonuje pod adresem:

Sklep marketingowy PSB
PSB marketing store

Nagrody i wyróżnienia

W 2023 roku Grupa PSB Handel S.A. otrzymała następujące nagrody:

  • „Medal Europejski” za Marketplace Mrówka – internetową platformę handlową sieci PSB w witrynie www.mrowka.com.pl,
  • „Blix Awards” za Prospołeczną Sieć Roku w kategorii Dom i Ogród,
  • „Dystrybutor przyjazny fachowcom” w kategorii sieci hurtowni materiałów budowlanych,

Spółka zajęła:

  • 1 miejsce w rankingu Forbesa „Najlepsi pracodawcy 2023” w kategorii „handel hurtowy”,
  • 2 miejsce w rankingu Echa Dnia „Złota 100” województwa świętokrzyskiego,
  • 54 miejsce w rankingu Wprost „200 największych polskich firm”,
  • 120 miejsce na „Liście 500 firm” dziennika Rzeczpospolita.
Poprzednia strona

Strategia marketingowa

Scroll to Top